Met elkaar verbonden door de passie voor fotografie

Zo zijn een twintigtal enthousiaste Genemuider amateurfotografen in 1974 begonnen met de Fotoclub Genemuiden met als doel om kennis en ervaring met elkaar te delen en om zich verder te ontwikkelen.

De Fotoclub Genemuiden heeft tegenwoordig niet alleen leden uit Genemuiden, maar ook uit de omliggende plaatsen komen leden naar de club.

Wij zijn een actieve club met de beschikking over een eigen studio. Op de maandagavond hebben wij de clubavond. Er zijn jaarlijks 13 portretavonden, met regelmatig een model. Daarnaast 13 avonden waarbij allerlei andere soorten fotografie aan bod komen. Wij zijn dus een breed georiënteerde club die altijd open staat voor nieuwe ideeën.

Aan de hand van vooraf bepaalde thema’s is er vier keer per jaar een expositie in het gebouw van Fytac fysiotherapie aan de Julianastraat in Genemuiden.

Ook brengen wij elk jaar een clubblad uit, met daarin tips en informatie over fotografie en natuurlijk onze jaaragenda.

Kortom, wij zijn een club waarbij het plezier in en de passie voor fotografie voorop staan. Zo proberen we dus te schrijven met licht.

Geïnteresseerd? Neem contact met ons op.

Bestuur:

Voorzitter: